İşimiz

Canvas Danışmanlık, merkezine strateji ve yaratıcılığı alan, stratejiyi fikirlere, fikirleri uygulamaya dönüştüren danışmanlık ve iletişim ajansıdır.

Canvas adı Business Canvas ve Canvas (Tuval)’ın kesişiminden oluşuyor. Bize göre işimiz, strateji ve yaratıcılığın kesişim noktası.

Felsefemiz

Kolektif Zihinler

İşinizde kalıcı ve olumlu bir etki yaratmak için farklı disiplinlerin ve uzmanlıkların kolektif düşüncelerinden, yaratıcılığından ve iş birliğinden beslenerek dönüşümü sağlıyoruz.

Nasıl Çalışıyoruz?

20 yılı aşkın pazarlama ve iletişim deneyimimiz ile Türkiye’nin önde gelen birçok markasında algı, deneyim, kanal yapısı, kültür ve iş yapış şekillerini değiştirdik.

Hazır şablonları size getirmiyoruz. Şirketinize özel strateji çalışmaları hazırlıyoruz.

Paylaştığımız fikirleri dilerseniz hayata da geçiriyor, ekibinizin uzantısı gibi hizmet veriyoruz.

Değerlerimiz

İnsan odaklıyız. İnsanı önemseyen deneyimlere, iç görülere, farklılıkların gücüne ve uzun süreli ilişkilere inanıyoruz.

Meraklıyız. Kendimizi ve ekibimizi sürekli geliştirmeye, iş sonucu getirecek yenilikçi yaklaşımlara inanıyoruz. 

Sorumluyuz. Müşterilerimizin işini kendi işimiz gibi sahipleniyor, öneriler geliştiriyoruz. İçinde bulunduğumuz toplumun ve dünyanın daha iyi bir yer olmasını önemsiyoruz. 

Odaklıyız. İş sonucu almaya, işi büyütmeye, etki sağlamaya odaklanıyor, sonuçları mutlaka ölçüyoruz.

KURUCULARIMIZ

Nurçin Koçoğlu – Yönetici Ortak

Pazarlama, iletişim ve dijital alanlarında farklı sektörlerde 20 yılı aşkın deneyime sahip Koçoğlu, 2015 yılında MediaCat dergisinin “İlk 20 CMO” listesinde ve 2017 yılında Business World dergisinin “2016’nın En Başarılı Kadın Liderleri” listesinde yer aldı.

Marmara Ünv. İletişim Fakültesi’nden mezun olan Koçoğlu, kariyerine Mercedes-Benz’de başlayarak 6 yıl boyunca şirketin Pazarlama departmanında çalıştı. Ardından 2005 ve 2012 yılları arasında Pazarlama İletişimi, Etkinlik Yönetimi, gnctrkcll Segment Yönetimi ve Turkcell Dijital Pazarlama birimlerinde farklı yönetim pozisyonlarında görev yaptı. Koçoğlu, 2012 yılında Pazarlama Direktörü olarak hepsiburada.com ailesine katıldı. Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü olarak Media Markt’ta şirketin marka ve dijital dönüşümüne liderlik etti. Kurumsal Pazarlama İletişimi Direktörü olarak Türk Telekom’da 2 yıl görev yapan Koçoğlu, 2017 yılında Canvas’ı kurdu.

#B2B #B2C #Strateji #Marka #Pazarlama #DijitalPazarlama #İletişim #MüşteriDeneyimi #İşverenMarkası #İçİletişim #Kurumsalİletişim #KullanıcıDeneyimi #Girişimcilik #Teknoloji #ETicaret #Telekom #Perakende #Otomotiv 

Murat Avalin – Yönetici Ortak

Kariyerine Hürriyet Medya Grubu’nda gazeteci olarak başlayan Murat Avalin, daha sonra uzun yıllar Türkiye’nin saygın PR ajanslarında iletişim danışmanı olarak çalışmış ve Türk ve küresel pek çok markanın iletişim stratejisini yönetmiştir. Ardından kurumsal dünyaya geçmiş, Turkcell, Türk Telekom, Koç Grubu gibi önemli şirketlerin iletişim aktivitelerini yürütmüştür.

Avalin, iletişim sektöründe 20 yıllık tecrübesiyle, şu anda kurucu ortağı olduğu CANVAS bünyesinde iletişim stratejileri belirleme ve yönetme, itibar yönetimi ve PR uygulamaları konularıyla ilgilenmektedir.

Avalin, Boğaziçi Üniversitesi Fizik ve Felsefe Bölümü mezunudur, yüksek lisansını Cornell University Johnson Graduate School’da Stratejik Pazarlama programıyla tamamlamıştır.

#B2B #B2C #Strateji #Kurumsalİletişim #PR #DijitalPR #İletişim #İtibarYönetimi #KurumsalSosyalSorumluluk #Teknoloji #Telekom