PR / Medya İlişkileri

Mesajlarınızın medyada doğru bir şekilde yer alması, markanızın daha fazla görünür olması, medyaya uygun, ilgi çekici, doğru bir içerik oluşturma, hedef kitleyi doğru tespit etme ve ona ulaşma, gündemi takip etme ve doğru zamanlamayla doğru iletişim aksiyonları…

Canvas, tecrübeli ve yetkin ekibi ile iletişimiziniz doğrudan ilgilendiren tüm bu konularda danışmanınız olarak sorumluluk alır, ihtiyacınız olan tüm hizmetleri verir.

Canvas, PR / Medya İlişkileri başlığı altında;

Yazılı, görsel, fotoğraf ya da video haber içerikleri oluşturulması,

Mesajların oluşturulması,

Konuşma notlarının hazırlanması,

Haber niteliği taşıyan içeriklere uygun özel haberler ve röportajlar organize edilmesi,

Kurum sözcülerine medya eğitimleri verilmesi

Sözcülerin ilgili oldukları konularda medya mensuplarıyla tanıştırılması,

Kurumsal medya listeleri hazırlanması ve güncellenmesi,

Basın bültenleri hazırlanması, ilgili basın mensuplarına gönderilmesi ve takibi,

Basın toplantıları, lansmanlar, basın gezileri, etkinlikler ve PR projeleri planlanması ve yönetilmesi gibi hizmetlerimiz yer almaktadır.

Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Başarılı şirketler ve en beğenilen markalar sadece ürün ve hizmetleriyle değil aynı zamanda topluma sağladıkları katkılarla fark yaratırlar.

Kurumsal Sosyal Sorumluluk; toplumla bütünleşmek isteyen kurumların, topluma karşı sorumluluklarını yerine getirme çabasıdır. Kurumsal Sosyal Sorumluluk, hayırseverlikle karıştırılmaktadır. Hayırseverlik, plansız ve kimseye duyurulmadan yapılır, karşılığında bir beklenti yoktur.

Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri; eğitim, çevre, sağlık, teknoloji, kültür gibi çeşitli alanlarda gerçekleştirilebilmektedir. 

Kurumsal Sosyal Sorumluluk projelerinin kuruma sağladığı faydalar şunlardır:

Kurumsal itibar, Çalışan bağlılığı, Rekabette tercih edilme, Maliyetlerde düşüş, Toplumla daha güçlü ilişkiler, Paydaşlarla daha güçlü ilişkiler, İletişim fırsatları…

Canvas, Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında,

Kurumunuza özel fikir üretimi ve projelendirme çalışmaları,

Yönetici ve çalışanlarla birlikte proje çalıştayları,

Mevcut projelerin takip edilmesi ve geliştirilmesi,

Sivil Toplum Kuruluşlarıyla olan ilişkilerin tesisi ve koordinasyonu,

Regülasyona tabi sektörlere özel uygulamalar gibi hizmetler sunar.

Ödül Yönetimi

Markaların, ulusal veya uluslararası ödüller kazanması, yıl içerisinde yapılan çalışmaların podyumda takdir görmesi başarının taçlandırılması anlamına geliyor. Bu her markanın ve her iletişimcinin hayali…

Ancak ödüle giden yolda öncelikle hangi ödüllerin prestijli olduğunu, hangilerinin markanıza uygun olduğunu bilmek önem taşıyor. Doğru ödüle doğru içerikle başvurmak, başvuru şartlarına uygun hazırlanmak, jüriyi etkileyecek içerik hazırlamak ve sunmak başarının ön koşulu.

Canvas, Ödül İletişimi alanında,

 Markanız ile ilgili ulusal ve uluslararası tüm ödül yarışmalarının takviminin çıkarılması

Ödül stratejisi oluşturulması,

Ödül başvuru süreçlerinin yönetimi,

İngilizce ve Türkçe olarak başvuru metinlerinin hazırlanması,

Video prodüksiyonlar, 

Yazılı ve görsel tüm içeriklerin geliştirilmesi gibi hizmetler sunar.

İletişim süreçlerini yürüttüğümüz bazı ödüller: 

Cannes Lions Awards, CIPR Exellence Awards, Golden Drum Awards, ICCO Global Awards, IPRA Golden World Awards, PR News Awards, PRWeek Awards, RAGAN’S PR Daily, SABRE Awards, The European Excellence Awards, The Stevie Awards , Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri, MediCat Felis Ödülleri

Kriz Yönetimi

Kurumsal itibara zarar verecek her türlü “vaka" krizdir.

Hayati tehlike durumları, 

Kaza, afet, deprem, patlama, terör…  

Sağlık konuları, zehirlenme, vb.

Şirketi konu alan olumsuz etkinlikler, 

Müşteri ya da çalışanların kaza geçirmesi,

Kurumun sorumlu tutulduğu vatandaşa yönelik kazalar,   

Adli olaylar

Politik açıklamalar, etkinlikler… 

Hemen hepsi potansiyel krizlerinizdir.

Canvas Kriz İletişimi başlığı altında,

Kriz oluşturabilecek konular belirler,

Kriz anında nelerin yapılması gerektiğini ve kriz aşamalarının detaylarını içeren Kriz Yönetim Planlarını hazırlar,

Kurum sözcülerinin medya ve kriz eğitimlerini gerçekleştirir.

Medya Eğitimi

Medya artık sadece gazete, dergi ve TV’den oluşmuyor. Kurum ve markaların dijital ve sosyal medyayı da yönetmeleri ve yakından takip etmeleri gerekiyor.

Bu eğitimin amacı hem geleneksel hem de sosyal medyanın temel kavramlarını ve stratejilerini anlatmak, genel olarak medyanın yapısını ve işleyişini anlatmaktır.

Ayrıca kurum sözcülerine medya karşısında prova yapma, mesajlarını doğru iletebilme, kamera karşısında rahat olma ve canlı yayın tecrübesi kazanma eğitimi de sunulmaktadır.

Canvas’ın medya eğitimleri, kuruma ve kişiye özel olarak hazırlanır. Kişinin özgeçmişi incelenir, markanın sektör ve rakip analizleri yapılır.

Eğitimin pratik bölümünde kurum sözcüleri kamera karşısında röportaja alınır, canlı yayın provaları gerçekleştirilir, kayıtlar üzerinden birlikte değerlendirmeler yapılır. Eğitim sürekli güncellenir, tekrarlanır.