Dijital Strateji

Doğru yol haritası oluşturmak öncelikle dijital dönüşümü iyi anlamakla başlıyor. Dijital dönüşüm, teknoloji dönüşümü ya da süreçleri dijitale taşımak değildir. Dijital dönüşüm, iş yapış şekli ve kültürel dönüşümdür. Müşteriyi ve kullanıcı deneyimini merkeze alan strateji ve uygulama hizmetleri sunabilmek başarılı bir dijital stratejnin olmazsa olmazları.

Başarısız olan birçok dijital strateji uygulaması, kurum içinde dönüşümde, dijital bakış açısında ve iş süreçlerinde stratejiyi uygulayamamaktan kaynaklanıyor. 

Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde dönüşüm süreçlerinde benzer tecrübeleri edinmiş ekibimiz ile birlikte dijital stratejinizin, iş modelinizin ve süreçlerinizin dijitalleşmesi, teknoloji ve kültür uyumlandırması, liderlik modellerinizin dönüşümünü tasarlıyoruz.

Kullanıcı Deneyimi

Online kanallarınızda sunduğunuz müşteri deneyiminiz satışa yönlendiriyor mu? Sunmak istediğiniz deneyim ile sunduğunuz deneyim aynı çizgide mi?

Rakipleriniz ya da online deneyimde önde gelen markalar ile karşılaştırdığımızda gelişim alanlarınız neler? Ürün/hizmetiniz yeterince kişiselleştirilmiş mi?

Rekabette farklılaşma, inovasyon yaratma, gelire dönüştürme konularında iddialı mısınız?

Yarattığınız deneyim bağlılık yaratıyor mu? Kolay mı? Faydalı mı?

Farklı profildeki kullanıcılar için de yeterince cazip mi? Teknolojinin ve interaktif deneyimin tüm nimetlerinden yeterince faydalanıyor mu?

Kullanıcı deneyim haritalarınızı oluşuyor, müşterileriniz ile test ediyor, inovasyon fırsatlarını belirliyor, interaktif ekran tasarımlarına dönüştürüyoruz. Farklı yaklaşımları test ederek müşterilerinizin en rahat kullandığı tasarımları onlarla buluşturuyoruz.

Omni-Channel Dönüşüm Stratejisi

Müşterilerinizle temas ederken birçok kanalınız var. Her biri farklı ekiplerce, farklı bir bakış açısı ve başarı kriterleri ile yönetiliyor. 

Peki bu kanalların arasında müşteri deneyimi nasıl gerçekleşiyor? Marka deneyiminiz kanallar arasında uyumlu mu? Süreçleriniz birbirini destekliyor mu? Müşteri öncelikli mi yoksa farklı departmanların öncelikleri ve süreçleri arasında kendini yalnız mı hissediyor?

Farklı kanallar arasında deneyim akışkan mı? Veriler birbirini destekliyor mu? Farklı departmanlar ortak bir hedefte birleşiyor ve birbirini destekliyor mu?

Türkiye’nin önde gelen yerli ve uluslararası şirketlerinde dönüşüm süreçlerinde benzer tecrübeleri edinmiş ekibimiz ile birlikte omni-channel stratejinizin, iş modelinizin ve süreçlerinizin kullanıcı odaklı dönüşümü, teknoloji ve kültür uyumlandırması, liderlik modellerinizin dönüşümünü tasarlıyoruz.

En önemlisi, etkilerini ölçerek ticaretinize katkıda bulunuyoruz.

İçerik Stratejisi

Şirket çalışanları, hedef müşteriler, kanaat önderleri. Etkilemek istediğiniz farklı kitlelerin içerik tüketimi, uzunluğu, formatı, mecrası farklılaşıyor.

Bazen B2B’de vaka çalışmaları, bazen animasyonlu görseller, bazen de “Whitepaper”lar ya da podcast’ler.

Hedef kitlenizin kullanım alışkanlıklarına uygun konuları, uygun mecralarda ve formatlarda oluşturuyor, geri dönüşlerini inceleyerek optimize ediyoruz.

Her şirketin ve her hedef kitlenin ihtiyacı ve alışkanlığı farklı yaklaşımı ile dönüşen müşteri davranışlarına uygun içerikler ile marka ve iş modelinizi uyumlandırıyoruz.